GPS - texas style?

Vid dagens fika så spånades det om GPS:er. Kompisens Jeep Grand Cherokee är utrustad med en sådan och den pratar med en osedvanligt hum, sensuell röst. Kan tilläggas att frugan inte gillar den nåt särskilt. Hur som helst så funderade han lite om just Jeep kanske skulle ha nån GPS i texas-stil.


Mina kugghjul började snurra och kom fram till att:


-"Lissen'up, son, If ya wanna get yer ass to San Bernadino, I'll get yar ass to San Bernadino, start taking left over here"


Om man missar avfarten... -" Are you being a smartass, boy? When I say next left I gaddamn mean next left at the turnpike or yer ass gonna be fried like Kentuck chicken on a stick over a slow burnin' roaster when driving round'e desert all day long."


Jag tror vi skippar texas style GPS optional... och vi fick heller aldrig se Windows "Bubba" Interface heller.


          

Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Hahaha! Skön idé!



Påminner dock om väckarklockan jag köpte i Florida för några veckor sedan, som väcker mig med lång rad förolämpingar från allehanda nationaliteter. Kul en stund... ;-)

Postat av: Jokern/ Woodridge

En Svensk variant, på samiska!!!

Tänk att vakna till en som jojkar!!!

Nääää, vi lägger ner det också.



Eller varför inte dagens ungdoms språk?

Öööhhh....du måste liksom typ upp nu.....ööhhh!!!

2009-02-17 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback