Halkar lite efter

Hej därute blivit lite si och så med uppdateringarna på den här sidan. Folk förvånar sig över att jag hinner skriva så mycket som jag gör, men jag tycker jag vill få ut ännu mer.   Hursomhelt så är det mycket just nu att det inte hinns med i samma tempo som innan, kommer snart dock lite från gårdagen, onsdags begivenheter vid maritiman, lite nytt från importfronten, imorrn kör vi race på Piren igen och på lördag tänkte jag besöka A-bombers old style weekend vid Backamo.

Så länge får den här damen presentera 1953 års nya Pininfarina designade Rambler för er

Kommentarer
Postat av: Peter Kampf

Helt förståeligt! Lägger själv mer tid på "ute" än "inne" då det ju är nu man kan åka på balla grejor och november blir det nog mer tid över till webben. Ha det asbra på OSW!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback