det kom ett paket...

Häromdan damp det ner ett trevligt  paket i brevlådan. Från http://lennart-svensson.blogspot.com/ Svenssongalaxen även kallad. Här kan man även beställa denna och andra publikationer från bloggförfattaren.

                                                        

Svenssonglaxen skriver på ett sätt jag gillar, och en hel del om ämnen och inriktningar i litteraturen som jag försummat å sistonde, men det är en intressant och insiktsfull blogg att läsa och där har delar av denna roman publicerats i utdrag. Nu skall det bli kul att få resa med Jenro Klao över fiktiva och existensiella gap i tid, rum och sinne i sin helhet. Tackar så mycket Lennart, och jag blev även smått rörd av den fina dedikationen i boken också.




Kommentarer
Postat av: Jokern/ Woodridge

Bara så där appropå någonting helt annat.

Snygg bildskiva med Bruce Springsten på Tradera:

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=92924323



Nej, det är inte jag som säljer den.

2009-05-30 @ 03:20:46
Postat av: svensson

Springsteen? - Nej, apropå blogginlägget säger jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback