På is...

Tja, har insrtallerat en ny dator, som innehåller Windows Vista vilket jag nu efter två dar fortfarande inte fullt kommer överens med. Sp jag skall göra som de flesta andra jag känner som råkat ut för det nya Vista och kasta ut det och ominstallera XP istället.
Vad som strular mest är just sökning och katalogisering av bilder och material, nåt som jag är i stort behov av att alla bitarna finns på rätt plats. Som ni säkert fattat så är detta arkiv relativt omfattande, och som läget är nu är det väldans bökigt att hitta rätt bland alla konstiga funktioner och extramoment.  

Under tiden så bjuder vi på lite av dagens vinterunderhållning från Skällsjöås och gänget där som gillar att leka på is.



sexhundra skruv i däcken ger gott fäste på sjöisen.

   

   


Kommentarer
Postat av: Jokern/ Woodridge

Det där blir man ju grymt avundsjuk på.

2010-01-08 @ 20:19:58
Postat av: Christian

Ja fy f*n för vista, har det i jobblaptopen. Hänger sig för minsta lilla, vi kör mycket powerpoint på jobbet. Det fastnar hela tiden.

Vista är f.ö förkortning på Viruses Intruders Spyware Trojans Adwares.

XP funkar. Ominstallera punkt nu.

/C

2010-01-08 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback