dags för kreativitet

Jag gör en del lite udda målerijobb, det har liksom blivit så at när nåt blir för konstigt, knepigt eller skall göras på speciellt sätt så kopplas oftast jg ain på fallet.
Havsmotiv på fondvägg gällde det här, 8 av 10 normalfuntade målare tackar nej med olika grad av artighet... den nionde försöker sig på det, gör pannkaka och ger sig aldrig på dylikt igen.

Hur somheslt hade dom fått reda på att jag var lite artistiskt lagd, och jag tyckte väl att jag kan ge det ett försök. Havsmotv med strand har jag aldrig målat, tre meter lång vägg med havsmotiv, med vattenburna färger, allt göras i ett svep, alla behandlingar samtidigt, vått i vått....
 
Jag var inte direkt modfälld, mer rent skräckslagen, här får fanimej ingenting gå fel.



Gick ganska bra, men på det hela taget fick jobbet godkänt av beställaren, såpassa att jag fick mer betalt än överesnkomemt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback