Drängerne fra Angora

Så har jag faktiskt sett ett helt avsnitt av eländet, mest för att undersöka om det fanns något spår av humor nånstans i ett halvtimmes program jag missat, det fanns det inte...
 
Jag tror nu inte detta är det bästa dansk televison humoravdelning har kläckt fram under senare år, har istället svårt att tro att nån dansk skrattar åt det här heller, så varför skiten gått på export över sundet är en gåta.

Detta är inte det enda exemplet på knepigheter som SVT köper in från våra nordiska grannländer,  min teori är att de letar efter de uslaste och även ratade produktionerna längst in i dom bortglömda hyllorna för att framhäva sina egenproducerande inte alltför lysande satsningar, nån som minns t ex Svenska Slut?




Kommentarer
Postat av: Christopher

Jag såg första avsnittet och tänkte som du under halva episoden. Sen fick jag för mig att det kanske var meningen att det skulle vara lite tråkigt för att reta upp folk och då blev det faktiskt ganska kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback