Teknikstress?

som ett komplement till Christophers
 
http://rssportalen.blogg.se/020406060458_skrivmaskinsstress.html#comment

Nu tog batterierna slut i min fjärrkontroll, kan nån förklara varför man i någon enfald frentiskt försöker trycka HÅRDARE på knapparna när man konstaterat att den inte funkar? 
Då fjärrkontrollen är knappt en generation gammal, så kan det nog inte vara nåt genetiskt betingat, eller? .

Och, det tar en rätt lång tid innan man inser den bistra verkligheten, att man måste resa sig upp och GÅ fram till TV.n för att leta efter knapparna och byta kanal alldeles själv och sen GÅ tillbaka och sätta sig, för att komma på att man skulle skruvat ner ljudet lite också....

Ungefär som på den gamla hårda tiden, när man inte hade några fjärrkontroller alls.

Kommentarer
Postat av: Christopher

Synd att det inte är en gammal TV med panel för knappar, då kunde du använt skaftet på en sopborste för att "Zappa". Hände mig en gång, funkar i nödfall. Kul att du kom med i "gemenskapen". Tips: Du behöver bara skriva in webadressen i fönstret som poppar upp när du klickar på "kedjesymbolen". Själva länknamnet kan du skriva som vanligt ord. Jag lägger upp en länk till dig från min sida. Hoppas på många intressanta bilder på denna blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback