Projekt kappbloggning

Efter att ha varit på drift från den här sidan i nåt halvtannat år, så tänkte jag försöka resumera gången tid, och vara duktig att göra det någorlunda kronologiskt med. 

Det finns att välja och vraka ur "uppehållstiden" minsann , men får balansera det så man inte ger tråkslag åt alla som snubblar över den här sidan, utan bara några stycken till och börja med. När jag kommer ikapp ordentligt kan jag höja ribban och tråka ut resten av er också. :-) 

det blir med andra ord inga fördjupningar, politik med dito sarkasm får stryka på foten med, diverse länkningar till roligheter och tokerier skalas bort också. 
Det kommer nog handla en hel del om motor och motorsport dock är jag rädd, vilket ändå upptar större delen av min fritid, en del vänner och bekanta kommer det  nog skrivas om, och troligen kommer gojan Otto att dyka upp igen framigenom också. 
 
Fortsättning följer.... 


  

Kommentarer
Postat av: Christopher

Välkommen tillbaka då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback