En liten sväng...

... kan ställa till med rätt mycket. Tror inte han var mest populära föraren på Santa Pod denna dag, då han plockade med sig startgranen på vägen mot, tja bvart han nu tänkt sig åka.
 



Jag har träffat snubben ifråga, en ur-engelsk man med det osannorlika namnet Roger Moore! Han kör en superkort liten Triumph Herald med herrejösses-Bigblock, kompressor och lenco-låda , only in England.

Då jag frågade han varför, så tyckte han "Well, I used to race plain dragsters before, and it went straight ahead. But this baby twitches, wobbles and tweaks so much more you are always excited over where its going"  




 

Kommentarer
Postat av: RonnyBGoode

Underbar story! Annars trodde jag att Roger körde P1800? Ett par av dina kommentarer på min blogg försvann tyvärr i den allmänna utrensningen av spam men nu har jag installerat ett effektivt spamfilter och allt verkar funka bra. Testa gärna att lämna en kommentar när du har vägarna förbi så vi ser att det funkar.

Nog bloggat, dags att grilla medan det fortfarande finns lite sol kvar....

Postat av: tokfjöla Brolle...

tur att man har liten motor i sjuan=)

2010-08-24 @ 19:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback