Hembesök

Hos Jayne Mansfield på kontoret.



Jag vet, jag lovade mig själv att nu får det vara nog med inlägg om rosa saker ett bra tag, men kunde inte låta bli när jag hittade dessa bilder om Jayne Mansfield och Michael Hargitays fanstastiska villa på Sunset Boulevard 10010.  Detta enorma ställe hette just Pink Palace.

 

Jayne på väg en liten sväng ner på Sunset Boulevard i sin nya cadillac 59:a. Senare köpte Engelbert Humperdinck stället. Tyvärr finns ingenting av detta kvar idag då detta och fem villor till i grannskapet köptes upp av en typ som läta jämna alltihop med marken för att bygga ett patas större än allihop tillsammans. 

Men däremot kan man beundra detta magnifika hus och omgivning här:
http://www.angelfire.com/nj/jaynemansfield/pinkpalace.html 

Kommentarer
Postat av: Larsson

Trevliga bilder på hus och bil och en av världens snyggaste kvinnor. Bra länk me... :-)

Postat av: Anonym

Varför kallades hon för byst drottning???

http://www.angelfire.com/nj/jaynemansfield/PinkPalace31.html

2009-01-21 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback