Städat och sorterat lite

Om inlägget nedan känns igen så beror det på att det är ett äldre inlägg som bestämde sig för att göra kopia av sig självt och lägga sig länsgt upp... Jag böärjar mer och mer tröttna på blogg.se plattformen då den känns något begränsad och har en del konstigheter för sig som synes.

Hur som helst så har jag sorterat lite inlägg i nya kategorier till höger, specialkarosser och design hamnar för sig, likaså nyheter på importfronten. Och Emily Andersons sällsamma resa i Alice Ramesys hjulspår förra sommaren tykte jag var värd en egen katogori med.

Kommentarer
Postat av: Summerwheels

Så e det ibland, Retro har jag för mig företelsen kallas ;)



Nytt blir gammalt igen eller hur det nu var...



Du får väl testa blogger platformen som t.ex. jag kör på då? (om du inte redan testat o ratat förstås)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback